Dołącz Do Nas Na Forum / Join Us On Board

piątek, 6 marca 2009

Życzenia na Dzień Kobiet


Dla Ciebie moje usta, dla Ciebie moje ręce
I oczy dzięki Tobie widzące coraz więcej.
Dla Ciebie moje myśli, dla Ciebie moje słowa,
Którymi swoje serce chcę Tobie ofiarować.
Dla Ciebie wszystkie kwiaty z mej wyobraźni pól
I serce, co bez Ciebie nie zagra żadnej z ról
******************
Nie życzę Ci byś wśród błota
odnalazła bryłkę złota,
lecz życzę Ci byś w ludzkim tłumie
znalazła serce,
które Cię zrozumie।
***************
Kobieta - to piekło, czy słodki piernik w miodzie,
to uśmiech poranka, samochód - dobra marka,
jajecznica na śniadanie, czy czyste co dzień ubranie?
A może zmora zielona, przy której każdy kona,
czy trucizna w galaretce, niech spróbuje kto zechce.
Dla mnie jesteś: słodki piernik w miodzie,
uśmiech poranka, samochód - dobra marka,
jajecznica na śniadanie i czyste co dzień ubranie!
Kocham Cię! Kochanie।
**********************
Skromny pierścień na dłoni,
mówi dobrze o niej,
włosy gładko ułożone,
dla mych rąk stworzone,
usta - niespokojne,
gdy moich czuje dotyk.
Kobieta - najsilniejszy narkotyk।
*********************
Żyj tak, aby każdy kolejny dzień
był niesamowity i wyjątkowy.
Wypełniaj każdą chwilę tak,
aby potem wspominać ja z radością.
Czerp energię ze słońca,
kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
Szukaj w sobie siły,
entuzjazmu i namiętności.
Żyj najpiękniej jak umiesz.
Po swojemu। Spełniaj się.
**********************
Miłości po kres i radości do łez,
Promyków słońca i bukietów róż bez końca,
Mnóstwo wrażeń i spełnienia marzeń,
Wiele szczęścia i trafnych decyzji podjęcia,
A w portfelu i na koncie ?
Same miliony lub chociaż tysiące
*****************
Twoim planom - sukcesu,
Twym życzeniom - spełnienia,
A dzisiejszego wieczoru -
Seksu aż do znudzenia
Z gościem przystojnym i miłym,
Inteligentnym do tego,
Lecz pewnie się zastanawiasz:
"Ach gdzie ja znajdę takiego?"
Więc na to Twoje pytanie
Mam już gotową odpowiedź -
On przed chwileczką Ci przesłał
Życzenia z okazji Dnia Kobiet! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz